نوشته شده توسط : rshaole

روش دیگر درمان نارسایی کلیه وجود دارد، به جز دیالیزدر واقع، به جز برای پیوند دیالیز کلیه شایعترین درمان برای نارسایی کلیه است، و آن را نیز در نظر گرفته بیشتر موثر است. اما به عنوان دیالیز، آن را نیز یک مقدار پول هزینه. علاوه بر این، آن است که مناسب برای تمام بیماران نیست. بنابراین، برای کمک به آن دسته از بیماران که می تواند پیوند کلیه دریافت نمی کند و نمی خواهید به دیالیز، در اینجا شما توصیه میکنم یک زن و شوهر از طب چینی به این امید که شما می توانید از آنها بهره مند شوند.

چه طب چینی می تواند یک جایگزین برای پیوند کلیه دیالیز و؟

آیا شما در مورد بالا هفت TCM درمان شنیده؟ همه هفت نفر از این درمان ها در طب سنتی چینی و بر اساس یک اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری کلیه است. همکاری با یک دیگر، این داروها نه تنها می تواند علائم ناشی از بیماری های کلیوی را کاهش دهند، ممکن است آنها نیز پیشرفت این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد.

هفت TCM درمان حمام پا درمان، حمام درمانی، درمان فشرده گرم، طیف وسیعی از درمان، moxibustion درمان، درمان دهان و دندان طب چینی و انما درمان است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود در درمان بیماری های کلیوی، بنابراین در طول درمان پزشکان انواع درمان برای بیمار با توجه به وضعیت خود ترتیب.

علاوه بر این، درمان خوب است، همچنین رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. بنابراین بدون توجه به آنچه شما را دیالیز، و یا رفتن به یک طب چینی، شما باید یک برنامه رژیم غذایی به همکاری با درمان خود را، شما می توانید اثر درمانی بهتری دریافت کنید.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: